Inhuurdesk

IGOM Inhuurdesk

De IGOM-leden in Zuid- en Midden -Limburg werken al meer dan 25 jaar samen op het gebied van mobiliteit en payroll en hebben vanaf 2020 ook de keuze gemaakt om samen gebruik te maken van een Inhuurdesk voor alle externe (tijdelijke) inhuur. De IGOM Inhuurdesk zorgt ervoor dat gecontracteerde leveranciers op de hoogte worden gesteld van tijdelijke opdrachten, zodat zij gekwalificeerde kandidaten kunnen voorstellen. Dit geldt voor leveranciers van uitzendkrachten (schaal 1-9), detachering bureaus voor professionals (vanaf schaal 10) en tot slot voor Freelancers (ZZP-ers). Voor deze laatste groep is een speciale portal beschikbaar waarmee zij zich kunnen aanmelden om vacatures te ontvangen in hun vakgebied en kunnen zij reageren op tijdelijke opdrachten.

Dienstverlening

Zodra IGOM Inhuurdesk een aanvraag heeft ontvangen wordt een intake gesprek gepland met de manager. Doel is om de details en eventuele bijzonderheden van de aanvraag te bespreken en daarnaast afspraken te maken over de voorselectie van kandidaten en het inplannen van interviews. De aanvraag wordt in Nétive (VMS portal) gepubliceerd en gedistribueerd naar gecontracteerde leveranciers. Deze ontvangen een notificatie per email van de nieuwe aanvraag.

Bij elke aanvraag worden de selectiecriteria duidelijk aangegeven. Leveranciers zijn verplicht een kandidaat te spreken en CV, motivatie en uurtarief in de aanbieding te vermelden. De Inhuurdesk zal de aanbiedingen screenen op harde criteria en tarief en bepalen of kandidaat wordt afgewezen of aangeboden aan de inhurende manager. De inhurende manager selecteert en nodigt een aantal kandidaten uit voor een kennismakingsgesprek. Als er een match is dan wordt er een overeenkomst gesloten en worden de overige kandidaten op de hoogte gesteld van het sluiten van het aanvraagproces en het resultaat. Aanbiedingen die niet volledig zijn of waarbij de selectiecriteria niet naar waarheid zijn ingevuld worden niet in behandeling genomen.

IGOM Inhuurdesk ontzorgt de IGOM leden met alle aspecten van een aanvraag, zodat inhuur rechtmatig verloopt. Daarnaast is de Inhuurdesk verantwoordelijk voor alle wijzigingen van lopende opdrachten en tot slot het afsluiten na beëindiging van de opdracht.

Meld je aan voor een account

Heb je vragen over het proces of over de werking van het systeem neem dan contact op met jouw consultant (zie Inhuurdesk Team) met zijn/haar contactgegevens.

Inhuurdesk Team

Profielfoto van Wim Hovens

Wim Hovens

Program Manager

Kredietbank Limburg

wim.hovens@maandag.nl 06 - 5275 8161
Profielfoto van Bart Molin

Bart Molin

Team lead / Program Consultant

Waterschap, Gemeente Voerendaal

bart.molin@maandag.nl 06 - 1361 7399
Profielfoto van Bjorn Haan

Bjorn Haan

Program Consultant

Gemeente Roermond, Gemeente Beekdaelen, Gemeente Kerkrade, Gemeente Meerssen, Gemeente Leudal, Gemeente Valkenburg a/d Geul, Gemeente Gulpen - Wittem, ISD Kompas, ISD Bol, Westrom, RUD Limburg-Noord, WSP Parkstad

bjorn.haan@maandag.nl 06 - 8310 9763
Profielfoto van Timo van der Mark

Timo van der Mark

Program Consultant

Gemeente Eijsden - Margraten, Omnibuzz, Veiligheidsregio, Service Centrum MER, Gemeente Maasgouw, Gemeente Echt - Susteren, Gemeente Roerdalen, Gemeente Stein, BSGW, Zorg- en Veiligheidshuis Parkstad

timo.vandermark@maandag.nl 06 - 1617 0689
Profielfoto van Lynn Jaspers

Lynn Jaspers

Program Consultant

GGD Zuid Limburg, Gemeente Beek, Gegevenshuis, Gemeente Simpelveld, Sport Stichting Sittard-Geleen, Gemeente Landgraaf, Gemeente Brunssum, Gemeente Vaals, Stadsregio Stadspark Limburg

lynn.jaspers@maandag.nl 06 - 1673 1408
Profielfoto van Elke Cramer

Elke Cramer

Program Manager

Versterken van het IGOM ZZP-netwerk en ZZP'ers verbinden aan interim opdrachten bij IGOM

elke.cramer@maandag.nl 06 - 5166 1975

Interesse als leverancier / zelfstandig ondernemer?

Ben je een leverancier van externe inhuurkrachten (uitzendkrachten, detacheringskrachten en/of specialisten) dan heb je een IGOM Inhuurdesk account nodig. Je kunt contact opnemen met Wim Hovens, programma manager via wim.hovens@maandag.nl of 06 - 5275 8161.

Ben je zelfstandig ondernemer en heb je interesse in opdrachten via de IGOM Inhuurdesk dan kun je via deze link aanmelden voor een account voor het VMS systeem.

Maandag® Managed Services

De dienstverlening van IGOM Inhuurdesk wordt uitgevoerd door Maandag® Managed Services, marktleider in het leveren van op maat gemaakte HR oplossingen op het gebied van het uitbesteden van werving en selectie (RPO) en het proces beheer rondom externe inhuur (Managed Service Provider - MSP).

De aangesloten IGOM-leden hebben ervoor gekozen om voor hun gehele proces rondom externe inhuur gebruik te maken van een Neutrale MSP die zorg draagt dat gecontracteerde leveranciers op de hoogte worden gesteld van tijdelijke opdrachten. Maandag® Managed Services heeft dan ook de verantwoordelijkheid om 100% te voorzien in de vraag naar tijdelijk personeel voor uitzendkrachten, professionals en ZZP-ers.

Maandag® Managed Services doet hiervoor zaken met verschillende leveranciers tegen gelijke voorwaarden. De Inhuurdesk is voor de IGOM Leden het enige loket naar de tijdelijke arbeidsmarkt, betreffende de inzet en inhuur van tijdelijk personeel in de ruimste zin van het woord en ontzorgt de IGOM leden met de volledige contract- en administratieve afhandeling (van aanvraag tot en met de geautomatiseerde betaling) door gebruik te maken van een Vendor Management Systeem (VMS) - Nétive.

Wil je onze vacatures ontvangen?

Registreer je dan!